סדנאות מגניבות למבוגרים שמחפשים חוויה משמעותית

אם אתם מחפשים סדנאות מגניבות למבוגרים, אבל לא סתם מגניבות, אלא כאלה שבאמת מעניקות חוויה משמעותית, הגעתם למקום הנכון.
בכל חודש מתקיים בבית "קבלה לעם" אירוע "חוויה עם משמעות" שכולל הרצאות מרתקות, כיבוד טעים, מוסיקה, ובגדול חוויה שפותחת את הלב והנשמה. להבדיל מבילויים אחרים שאולי נותנים כמה רגעים של הנאה או הקלה, באירועים בבית "קבלה לעם" תמצאו הנאה אמיתית שמגיעה מתוך חיבור פנימי ללב, ותובנות משמעותיות שישארו איתכם זמן רב.

סדנאות מגניבות במיוחד
למה כדאי לכם להתנסות בחוויה עם משמעות? כי זו חוויה שתשנה אתכם ותשאיר אתכם עם המון חומר למחשבה ותקווה בלב. האירועים בבית "קבלה לעם" מזמינים אתכם לחוויה שמערבת את כל החושים. לצד האוכל הטעים, האווירה המיוחדת והתוכן המרתק, תזכו לפגוש את עצמכם. תיגעו בשאלות הכי עמוקות ששאלתם ואולי הדחקתם, ותתנו לשאלות הללו סוף סוף מקום, תוקף וכן, גם תשובות שימשיכו ללוות אתכם הלאה.

התוכן של ההרצאות מגוון ואקטואלי מאד, מסדנאות זוגיות שנותנות כלים ליחסים טובים, ועד סדנאות שמרימות אתכם רגשית מעל השסע הפוליטי ונותנות פתרונות למצב החברתי הסבוך במדינת ישראל. בסדנאות משתתפים מרצים מהשורה הראשונה, אנשים מרחבי החברה הישראלית בעלי תפקידים וניסיון בכל תחומי החיים, שגם לומדים ומלמדים שנים רבות את חכמת הקבלה.

ההרצאות המגוונות מאירות את החיים באור של חכמה, הבנה ומשמעות. הן מבוססות על חכמת הקבלה, שהיא חכמה מופלאה בת יותר מ-4,000 שנה, שמסבירה את המציאות שלנו ואת המבנה הפנימי שלנו כבני אדם בצורה מדהימה ויוצאת דופן.

אם יש לכם שאלות של משמעות, שאלות מציקות על העתיד שלכם, על העתיד של כולנו; שאלות על זוגיות, על הקשרים שלכם עם הקרובים והרחוקים, על משפחה ועל כל מה שמעבר, חכמת הקבלה יכולה לתת לכם מענה מדויק ועמוק. חכמת הקבלה תיתן לכם את הדרך להגיע לאיזון עם העולם הסובב אתכם, ומתוך כך לחיות באושר, ביטחון ושלמות.

החכמה העתיקה הזו היא לא מיסטיקה, דת, נומרולוגיה, קמעות וניסים, מאגיה וכישופים, חוטים אדומים, מים קדושים, קלפי טארוט, אסטרולוגיה ועוד. לא צריך להגיע לגיל 40 כדי ללמוד אותה, ולא נדרש ידע מקדים. חכמת הקבלה מלמדת אותנו את חוקי הטבע שמנהלים את המציאות שאנחנו חווים. חוקים שפועלים עלינו ומנתבים את מצבי חיינו, ולעת עתה נסתרים מהבנתנו.

לימוד החוקים והתהליכים הללו מפתח אותנו ומאפשר לנו להפוך לאנשים מוארים, מודעים, מאושרים ומצליחים. אנחנו מפתחים חוש חדש, שנקרא "הנשמה", שבעזרתה נוכל לתפקד בצורה הנכונה והטובה ביותר ולהגיע לאושר ושלמות.

הסדנאות בבית "קבלה לעם" יתנו לכם טעימה מהחכמה העתיקה והרלוונטית כל כך לימינו, בדרך קלילה, מהנה ומעוררת השראה.

סדנאות חד-פעמיות למבוגרים
הנושאים של הסדנאות מאד מגוונים ומיוחדים ומייצרים חוויה חד-פעמית ונדירה. לדוגמה, התקיימו בעבר ערבי "חוויה עם משמעות" בנושא של זוגיות. כל מי שהגיע נחשף לתובנות מרתקות ומעמיקות על זוגיות ועל אהבה אמיתית.

לפי חכמת הקבלה, אהבה היא לא הורמונים משתוללים או משיכה זמנית. אהבה זה משהו שאפשר וצריך ללמוד איך לייצר ולתחזק בכל יום ויום ממש. בערבי "חוויה עם משמעות" בנושא זוגיות למדנו את העקרונות הבסיסיים שנותנת חכמת הקבלה לבניית קשר אוהב, עמוק ויציב בין בני זוג.

ערב נוסף שהיה לנו הוא ערב בנושא תפיסת המציאות. חכמת הקבלה נותנת לנו הבנה עמוקה ומרתקת על תפיסת המציאות. היא פותחת בפנינו את החוקיות הנסתרת של המציאות, ומסבירה באופן פרקטי ומעשי דברים שהפיזיקה הקוונטית גילתה רק לא מזמן.

המקובלים הגדולים שגילו את חכמת הקבלה, עסקו בהרחבת תפיסת המציאות שלהם. הם עשו זאת דרך הרחבת הלב. הכלל הגדול ביותר בתורה שלנו הוא "ואהבת לרעך כמוך". גם אם זה נדמה לכם כמשפט ישן וארכאי, הרי שבתוכו צפון קוד לפיצוח סוד המציאות והרחבת תפיסת המציאות שלכם.

כל עוד אנחנו נמצאים בתוך תפיסת המציאות הבסיסית שלנו, ממוקדים ב"אני" שלנו, וחווים דרכו את המציאות, אנו חווים מציאות חלקית, זמנית, צרה ומלאה בלחצים. אך כאשר אנו מתחילים להתחבר עם הזולת, לצאת מהמיקוד ב"אני" למיקוד באחר, ובקשר בינינו, תפיסת המציאות מתחילה להתרחב גם היא.

את התובנות הללו ועוד, למדנו בערב "חוויה עם משמעות" בנושא תפיסת המציאות, בצורה חווייתית, מהנה ומשנת חיים.


ערב נוסף שהיה לנו הוא ערב בנושא "כולנו עם אחד", ערב שכולו סרטים מרהיבים ומרתקים, והרצאות מרגשות מפי מפקדי צבא בכירים ובעלי תפקידים חשובים בעורף הישראלי, שעזר למשתתפים לעבד את החוויות הקשות של המלחמה, ולצרף אותן להרגשת אחדות, התעלות וחוסן פנימי אמיתי שנוצר על ידי חיבור חם מלב אל לב. זה היה ערב מדהים ומרגש שהלוואי שכל עם ישראל היה יכול לחוות יחד.

זה מה שאנחנו צריכים דווקא בתקופה הזו, חוויות של חיבור מהלב, התעלות מעל הקשיים של היום יום בתקופה כה קשה וכואבת, והרגשה שאנחנו ביחד, עטופים בתמיכה, אהבה וחכמה אמיתית שמעלה אותנו מעלה ונותנת לנו כלים להשפיע על המציאות שלנו מבפנים.

סדנאות מעניינות לנשים
במיוחד בתקופה שבה אנחנו חיות, אנחנו כנשים מחפשות משהו יותר מסתם בילוי מהנה. אנחנו מחפשות גם להרגיש יותר ביטחון, חוויה שתיתן לנו ערך אמיתי ותעזור לנו להרגיש יותר מועצמות ובטוחות. לכן מומלץ מאוד לנשים להגיע לסדנאות ולבוא גם עם חברות. ערב "חוויה עם משמעות" הוא ערב מלא בתוכן מרגש ומרתק שיתן לך המון לחיים. הוא יתן לך הרגשה שאת לא לבד, שכל מה שאת חווה זה חשוב, ושיש עוד אנשים שעוברים את זה יחד איתך. בואי להרגיש ביחד, להרגיש עטופה ולקבל הרגשה של תמיכה אמיתית.

אם את כאישה מחפשת סדנה מעניינת, ערב "חוויה עם משמעות" יתן לך הזדמנות להתבוננות מעמיקה במי שאת, במה שהלב שלך באמת רוצה, ויעניק לך כלים ליצור את המציאות הרצויה עבורך.

כנשים יש בנו את הרצון להשפיע על המציאות שלנו, לדאוג לעתידנו ולעתיד המשפחה והילדים. הסדנאות בבית "קבלה לעם" יתנו לך את הידע, המודעות והכלים כדי להשפיע על המציאות לטובה, ולהיות מנהיגה של אור עבורם ועבור החברה הישראלית כולה. הכוח שלך כאישה ליצור שינוי הוא חשוב ונחוץ דווקא כעת, וככל שתקבלי לידייך את הידע, המודעות והכלים לעשות שינוי חיובי במציאות, כולנו נרוויח מזה.

סדנאות יצירה למבוגרים – תל אביב והסביבה
הסדנאות בבית "קבלה לעם" אינן פאסיביות, הן סדנאות יצירה של ממש. רק שאנחנו לא יוצרים בהן משהו פיזי, אלא משהו רוחני. קשר חדש בינינו שבתוכו אפשר להרגיש ביטחון, התרגשות ומילוי שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

הסדנאות של בית "קבלה לעם" מתרחשות ברחוב הרב"ש 12, פתח תקווה, כך שנוח מאד להגיע אליהן. הן מתקיימות באולם אירועים מרהיב, מזמין ויפיפה בבית "קבלה לעם". כל סדנה מושקעת עד לפרטי פרטים, מהאלמנטים הוויזואליים ועד הכיבוד הטעים וכמובן התוכן והאווירה.

זו הייחודיות של סדנאות בבית "קבלה לעם", הן נוצרות ביחד, בשיתוף פעולה, בין הרבה מאוד אנשים ויוצרים ועם הרבה הרבה אהבה. השאיפה היא באמת לייצר חוויה עם משמעות, גם מבחינת הידע המרתק וגם בחיבור ללב. לכן בכל סדנה כזו מושקעים המון לבבות מחוברים שרוצים לפתוח את הלב ואת הבית לעוד הרבה לבבות שיזכו להתחבר, להתרגש ולהתמלא בכל הטוב שיש. כשאתם באים לסדנה בבית "קבלה לעם" אתם מגיעים הביתה, ללב אוהב שרק רוצה שיהיה לכם טוב.

סדנאות מגניבות למבוגרים שנותנות חוויה משמעותית
יש היום בשוק הרבה סדנאות שונות ומגוונות, אבל אל תפספסו את ערבי "חוויה עם משמעות" שגם נותנים לכם משמעות אמיתית, ופותחים לכם את השער לרוחניות.
חכמת הקבלה היא שיטה עתיקה שמיועדת בדיוק לזמננו, כדי לעזור לנו לעשות קפיצה מאוד חשובה בהתפתחות שלנו כבני אדם, מלבד ונפרד, לביחד ואחדות. העולם שלנו הפך להיות אולטרה מקושר, אך התודעה שלנו עדיין אינדיבידואלית ונפרדת. זו הסיבה שאנחנו רואים כל כך הרבה בדידות, דיכאון וחרדה בעולמנו. ככל שנהיינו יותר מקושרים, נהיינו גם יותר בודדים. חכמת הקבלה, שנקראת גם "חכמת החיבור", היא השיטה איך לפצות על הפער הזה ולהתאים את התודעה שלנו למצבנו המקושר.

חכמת הקבלה בחמישה צעדים

החכמה הזו עוזרת לנו להכיר את הטבע שלנו ולשנות אותו בהדרגה לטבע חדש, גבוה יותר, מפותח יותר ומאושר יותר, בו אנחנו מרגישים זה את זה קרובים, מחוברים ומאוחדים מעל כל ההבדלים.

התועלות של ההתפתחות הזו לחיים הן עצומות. כשאנחנו נפרדים, אנחנו יותר בודדים. בדידות מקושרת לבריאות פחות טובה, לדיכאון וחרדה. אך כשאנחנו מתחילים להתחבר, אנחנו למעשה מקבלים גישה לאוצר ענק של שפע, שמחה, כוח פנימי ואושר.

חכמת הקבלה, כשמה כן היא, החכמה "איך לקבל". זו החכמה שעוזרת לנו לקבל תענוג הרבה יותר גדול ממה שאי פעם דמיינו שאפשר, את כל השפע שיש ליקום לתת. אך כדי שנוכל לקבל את השפע, עלינו ללמוד, לחוות ולטעום מהידע העתיק והמופלא ששייך לכולנו.

בערבי "חוויה עם משמעות" תקבלו חוויה שכזו, שתפתח בפניכם את העולם המופלא של החיבור, ואת החוקיות הנסתרת של הטבע. זהו ידע שייתן לכם יתרון משמעותי בכל תחום בחיים, יאפשר לכם להבין את עצמכם ואת הסובבים אתכם ואת אירועי החיים. ידע זה כוח, וכשאנחנו מבינים למה קורה מה שקורה ומה עלינו לעשות כדי לנתב את אירועי חיינו לתרחישים טובים יותר, אז אנחנו מרוויחים.

אנחנו חיים בתקופה בה הידע הזה כבר פתוח לכולם, למרות שהיה נסתר במשך אלפי שנים ורק יחידי סגולה זכו לעסוק בו, כיום כל אחד מוזמן לבוא, לגלות ולהשתמש בידע הרלוונטי והמופלא הזה בחייו הפרטיים, בזוגיות, במשפחה, וכדי לשפר את מצבנו החברתי והמדיני.

חכמת הקבלה נותנת לך את המפתח לחיים מאושרים ובעל משמעות באמת. לא צריך להיות דתי או "מאמין", אלא רק לרצות לגלות את האמת על המציאות שלנו ועל מי שאנחנו, ולבוא בלב פתוח.

סדנאות למבוגרים במרכז
לסיכום, ערבי "חוויה עם משמעות" מספקים לכם הזדמנות לחוות משהו מיוחד יחד עם יקירכם. אלו הזדמנויות נדירות ויקרות, לחוות חוויות שירחיבו את גבולות המודעות שלכם, יעוררו רגשות עמוקים ויספקו לכם זכרונות לכל החיים.

כשאנחנו חווים משהו חדש ומרתק שמחבר אותנו לכוח פנימי חדש, זה עוזר לנו להתחבר לעצמנו ולעולם שסביבנו. חוויות של משמעות שכאלו עוזרות לנו לגדול ולהתפתח כאנשים, ויכולות לשפר את חיינו באופן משמעותי ולעזור לנו להתקדם בחיים. בעזרת חוויות משמעותיות באמת, אנחנו משיגים הבנה עמוקה יותר של עצמנו ושל העולם שסביבנו. הן יכולות לסייע לנו להתמודד עם מחשבות שליליות, דחפים פנימיים, לגלות את נקודות החוזק שלנו ולהפוך לגרסה טובה יותר של עצמנו.

הסדנאות בבית "קבלה לעם" מתקיימות ברחוב הרב"ש 12 בפתח תקווה, והן נותנות לכם הזדמנות לראות את העולם מנקודת מבט שונה, להתחבר עם אנשים שונים, להרחיב את הלב וההבנה ולקבל פרספקטיבה חדשה ועמוקה יותר על המציאות. זוהי הזדמנות נדירה שתספק לכם חוויה חיובית ומשמעותית שלא תשכחו לעולם.

יש לכם/ן שאלות? 

דברו איתנו בווטסאפ

דילוג לתוכן